torsdag den 18. april 2013

Vi har en leg..

Naja og jeg. Det er en leg der godt kan være "farlig" man kan jo komme til at træde ved siden af, og falde ned på gulvet. Når Naja har gået sin tur skal hun lige rutche på elefanten, mormor holder hånd imens og så er det mormors tur til at balancere uden at falde ned. Når man har gennemført så skal der klappes og så er det Najas tur igen.  I eftermiddag tager jeg ned og leger med Naja og Elias jeg glæder mig. DSCF9347 DSCF9348 DSCF9349 DSCF9350 DSCF9351
DSCF9272

20 kommentarer:

  1. ...og inden alt for længe er Elias blevet stor nok til at lege sammen med jer :)
    Have fun!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder jeg mig også til..og tak. :-D

      Slet
  2. Den leg er så fantastisk.. vi leger samme leg når vi er i skoven med Emil.. :-)
    Knus og god tur derned.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kan nemlig også leges udenfor, på kantstene f.eks, det gør vi når vi går tur.. Knus og tak.. :-D

      Slet
  3. God tur - og fald nu ikke ned :-)

    SvarSlet
  4. Pas nu på, gamle damer kan nemt brække et ben eller to, når de falder ;-) Godt du har Naja til at passe på dig og Elias til at overvåge jer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, ja godt at jeg har Naja til at holde mig i hånden.. :-D

      Slet
  5. Det lyder - og ser - hyggeligt ud :) God fornøjelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en hyggelig leg.. og tak. :-D

      Slet
  6. Det er da en herlig leg. Jeg håber, du klarer den uden at falde ned. De der gulvklodser er helt geniale og kan bruges til mange formål.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de der Bobles, en fantastisk opfindelse til børn og deres fantasi.. :-D

      Slet
  7. herligt,,,,, jeg. tror altså Naja er dygtigere end dig til at balancere , det kan du godt hilse hende fra mig og sige .....❤

    SvarSlet
  8. Skønt legetøj med masser af legemuligheder - det kan bruges til mange slags lege de næste år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig skønt legetøj.. :-D

      Slet
  9. Uhadaja for en god, farlig og spændende leg :-)
    Den har A&A også leget meget, men nok mest udendørs.
    Hvad er det for nogle kindtænder, der står øverst til højre i det andet billede?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kantstene udendørs kan også være gode at balancere på, og en træstamme i skoven..Kindtænderne er taburetter skåret i træ, tunge som et ondt år.. :-D

      Slet
  10. Sikke nogle dejlige billeder fra en herlig leg :-) Rigtig god weekend og klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og en god weekend til dig.. Klem :-)

      Slet

Skriv du bare din mening...