torsdag den 24. januar 2013

Det er synd for dem..

Jeg tog en fridag i går og tog ned til den lille familie. Den lille sveske har stadig ondt i ørene, har været til ørelæge 2 gange, tirsdag og i går onsdag. De havde talt om muligvis at der skulle prikkes hul på trommehinden, men det så pænere ud da vi var hos ørelægen i går, men om eftermiddagen havde hun det ikke godt, og heller ikke hendes mor. Hun er  godt træt og det gør ondt på hende at hun ikke kan hjælpe Naja med at slippe af med smerten og Naja reagerer ved at græde og blive vred, det tror da pokker når man har haft smerter i flere dage. Lige pt har jeg ingen status på hvordan det går med hende, men hun skal have lagt nye dræn i på onsdag, der er ikke rigtig andre muligheder for at afhjælpe mellemøresbetændelser. Josefine har bestilt tid til zoneterapeut det bliver i midten af februar, for lige nu venter der en masse andre lægeundersøgelser for både Josefine og Naja. IMG_0452

20 kommentarer:

  1. Åh ja ... man ville bare SÅ meget ønske, at man kunne påtage sig den smerte for dem ... se da bare på hendes øjne, det lille pus. Ih hvor det bare ikke er sjovt mere.
    Hvor er det altså synd, at så mange børn skal trækkes med de smertefulde øreproblemer - jeg fornemmer, at det er blevet et temmelig meget hyppigere problem, siden C var lille?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er rigtig mange børn der er plaget af det, desværre..:-(

      Slet
  2. å nej ,,,, jeg føler med lille Naja, hun kan jo ikke
    forstå hun skal ha det så dårligt,,, håber hun snart bliver smertefri det lille pus ❤

    SvarSlet
  3. Ja det er fa.. synd for dem, gid man kunne gøre noget der hjalp både på smerter og træthed.
    Jeg håber de snart kommer ovenpå igen, alle sammen i den lille familie.
    Knus til dig.

    SvarSlet
  4. Åh altså nej :-( Det billede siger jo det hele. En syg, slatten og klatøjet lille Sveske og en mor, der er træt med træt på. Håber, I snart finder den tunnel, hvor der er lys for den anden ende.

    SvarSlet
  5. Åh, det er rigtig synd! Jeg tænkte, om Naj måske ikke kan tåle mælkeprodukter - det kan vise sig på denne måde, har jeg hørt. Klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan være det, men Josefine synes ikke at det har hjulpet selvom hun ikke har fået mælkeprodukter..

      Slet
  6. Det gør helt og aldeles ondt i mig at læse, at Naja stadig har øreproblemer :(

    SvarSlet
  7. God bedring med hende! Jeg har hele mit liv døjet med ørerne så jeg har en idé om hvordan den lille stakkel har det.
    For ca 7 år siden fik jeg det gode råd, at holde mig fra mælkeprodukter også ost. Det hjalp! Jeg kan dog ta' det i små mængder når jeg ikke er forkølet eller har øren problemer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er desværre meget almindeligt at mange børn har mellemørebetændelse, forhåbentlig vokser hun fra det..;-D

      Slet
  8. God bedring til den lille familie, det er hårdt, når ens børn er syge som små.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hårdt med små børn der er syge..og tak

      Slet
  9. Zoneterapi kan afhjælpe flere ting. Vi må håbe, det også gælder Najas mellemørebetændelse. Hun ser udmattet ud den lille - og det bliver mor selvfølgelig også.
    Jeg håber ikke alle lægeundersøgelserne er noget alvorligt.
    God bedring til den lille familie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Både mor og datter er trætte. Josefine skal MR-scannet hovedet, hun lider af nogle svimmelhedsanfald, men scanningen var blevet udsat fordi hun gik gravid. Og tak.

      Slet
  10. Mellemørebetændelse gør pokkers ondt. Der er ikke noget at sige til, at den lille familie er udmattet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør pokkers ondt og ja de er godt trætte..

      Slet

Skriv du bare din mening...