lørdag den 26. januar 2013

Bidende koldt..

i dag da vi var ude og gå en tur i Åmosen. Vi havde ellers planlagt at vi skulle Lyngby Sø rundt, men så koldt som det var blev det kun til en tur i Åmosen hvor der trods alt er lidt mere læ. Efter en bid mad blev det til en lur på sofaen, nu er stearinlysene tændt og den står på hygge i sofaen med at ordne billeder. Og ifølge sidste nyt fra Najas mor så har hun (Naja) det lidt bedre. IMG_0548 IMG_0549 IMG_0552 IMG_0554 IMG_0564 IMG_0572 IMG_0574

N

23 kommentarer:

  1. Dejlige billeder! Vi måtte også korte vores travetur af på grund af den iskolde vind. Hvor er det godt, at Naja har det lidt bedre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja vinden var iskold i dag..Klem

      Slet
  2. Skønne billeder :)Ja der er godt nok koldt ude i dag. Jeg var til hundetræning fra 9.30 til 11.45. Den første time trænede min mand med hans hold - kenzo og jeg gik en tur imens. Den næste time trænede kenzo og jeg. Vi gik dog alle ind 10 min. før tid. Vi frøs simpelthen så meget. Det blæste meget ved engsøen. Mine tæer tøede først op efter et par timer og et par varmepuder :) Dejligt hun har det bedre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bidende koldt i går, det tog også lidt tid før jeg fik varmen igen..;-D

      Slet
  3. Godt at høre, at lillepigen er i bedring.
    Og godt at se, at vi er flere, der trodser vejrguderne og tager på fototure :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber at vejrguderne snart er lidt mildere stemt..;-D

      Slet
  4. Ja føj for en kulde, blæsten gør at det føles som mange flere kuldegrader end det er.
    Et fantastisk billede af hjorten og løberen..:-)
    Godt at det går bedre med Naja. Mit yngste oldebarn har også alt det vrøvl med ørene og har dræn..stakkels små..:-(

    God weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er blæsten der gør at det bider i kinderne, og ja det er synd for de små ørebørn..Knus..

      Slet
  5. Tænk at I har det så koldt, at man kan løbe på skøjter. Det har været en rigtig kold dag i dag og det er rart at krybe lidt sammen inden døre. Jeg har haft en dejlig dag ovre i kirken, hvor vi havde godt med varme på - men det kommer der en post om.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke så sjovt at være ude når vinden bider, så er det rart at komme hjem i varmen igen..;-D

      Slet
  6. Jeg kan godt skrive under på at det har været bidende koldt. Jeg har nemlig også været på vandretur i Vintersbølle. Det er ikke en joke, det hedder området :-) Jeg så også rådyr, men fik dem ikke skudt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også kun fordi jeg så rumpen af den inde i skoven at jeg var opmærksom på den..;-D

      Slet
  7. Ja, det har bare været gyseligt koldt. Fantastisk billede med rådyret og løberen. Hvordan hulan kunne du nå at få det i kassen?? Godt, at det går lidt bedre med Svesken :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg så den inde i skoven og var bare hurtig med kameraet..;-D

      Slet
  8. Vi havde også de fineste planer om en lidt længere tur i det fine vejr, men 100 m fra vores hoveddør kiggede vi på hinanden og på hunden (der lå i protest) og valgte så den noget kortere rute.

    Er dog imponeret af at du har fået taget så mange lækre billeder i kulden. Men det der rådyr - er det et I har dresseret til altid lige at rende over stien når I kommer forbi? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe, ja man skulle næsten tro det..;-D

      Slet
    2. Og det var hundekoldt om fingrene så det var af og på med vanterne..;-D

      Slet
  9. Der ser dejligt ud i Åmosen - meget smukt. Og så kom der et rådyr forbi på jeres vej :-)

    Jeg så ovre hos Anette, at du fryser om dine knæ, når du er ude i kulden. Jeg vil anbefale dig, at du straks anskaffer dig nogle uldne benvarmere, så får du aldrig kolde knæ. Det har jeg brugt i en årrække. Du vil blive rigtig glad for sådan et par.

    Hvor er det godt at høre, at Naja har det bedre :-)

    Det ser rigtig hyggeligt ud med levende lys i vinduerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi var heldige, igen, med rådyret..Jeg har tænkt på at anskaffe nogle knævarmere, men jeg glemmer det når jeg er i Lyngby, kan være jeg skulle kigget på nettet..;-D

      Slet
  10. Flotte billeder, sikke en dejlig spadseretur og så kan man jo ikke mærke kulden når man 'bare' ser billeder ;-)
    Håber at Naja snart er frisk, det er hårdt når man også har en baby.
    God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis kan man ikke mærke kulden fra billederne, det ville også være lige strengt nok..;-D Og ja det er hårdt med en syg lille pige og en baby..

      Slet
  11. Sikke en skøn tur I har været på, vi valgte kulde og vind fra i går.. Knus og god søndag hos jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi valgte snevejret fra i går, dagen gik med at være lidt huslig og ordne billeder..Knus og god mandag..;-D

      Slet

Skriv du bare din mening...