fredag den 30. april 2010

DRAMA




Stort drama i morges....Min "gamle" kat som så gerne vil fange en fugl ,kom galt afsted.....Hun prøvede at fange en lille mejse som var fløjet ind på altanen...hvordan hun "Fetti" bar sig ad ved jeg ikke, men pludselig hørte jeg en frygtelig kattejammer så jeg røg op af stolen, ud på altanen og der hang en kat i havebordet, med foden i klemme og kroppen nedad og hovedet ud af siden...og skreg meget højt....jeg fik fat i nakken på hende og løsnet foden og bar hende ind....hun var meget forskrækket og havde ondt, men der er ikke noget brækket, hævet eller varmt og vi må gerne røre hende...så det er forhåbentlig noget der går over af sig selv, men vi holder selvfølgelig øje med hende....nu sover hun langt om længe så må vi se når hun vågner....Jeg har taget et billede af et tøjdyr for at illustrere hvordan hun hang.....puha sikke et morgenchok....nu bliver havebordet beklædt med en plade så det ikke sker igen....det skal lige tilføjes at katten er mindst dobbelt så stor som tøjdyret og en hel del tungere.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv du bare din mening...